Cadouri pentru bebelusi: Tort din Pampersi

Cautam un cadou mai deosebit pentru Andrei, baietelul prietenei mele, care tocmai a implinit un anisor in urma cu 2 saptamani. De mult vazusem torturi din pampersi pe blog-urile pe care am navigat si pot sa spun ca ideea mi-a placut la nebunie! Asadar, ce putea fi mai potrivit si mai altfel, pentru un ingeras de un anisor, decat un tort din ceva ce ii va folosi chiar lui?! :p

Asadar, m-am pus pe treaba. Materialele de baza necesare:


* 1-2 pachete de pampersi potrivite categoriei lui de greutate
* panglici inguste sau elastice (nu stiu exact cati metri de panglica, dar intra destul de multi metri, cel mai bine este sa cumparati mai multi pentru a nu risca sa nu ajunga)
*cativa metri de panglica lata (eu am folosit vreo 5) in culoarea potrivita
* ceolofan - simplu, transparent, cu model, colorat, de care doriti :)
* jucarii, biberoane, orice doriti dumneavoastra
* foarfeca
* tava sau o bucata mare de carton, lipici si hartie de impachetat

Putetis a va folositi imaginatia cum doriti, Puteti face un tort micut, asa cum am facut eu, sau daca va permiteti, unul mai mare. Putetis a-i luati o multime de jucarii pentru copii, biberoane, castronase, articole de igiena, de ingrijire, etc
Pentru "pachetul de baza" costurile sunt foarte accesibile, insa efectul este foarte mare! Garantat :)



Dar, sa trecem la treaba:


In primul rand taiem panglicile inguste in bucati de aproximativ 20 cm lungime. rebuie sa ne asiguram ca avem suficiente pentru toti pampersii.
Daca folosim elastice, cu atat mai bine, sarim peste acest pas :)

Luam fiecare pampares in parte si il rulam, dupa care il legam cu panglica sau cu elastic.


Dupa ce am terminatd e rulat toti pampersii, incepem sa construim blaturile:

Punem in mijloc o rola,iar in jurul ei alte 6. Cu o bucata de pamblica ingusta, legam, pentru a-i pastra forma si a-i tine la un loc.





De jur imprejur punem alte role astfel incats a nu lasam spatii libere si la sfarsit legam din nou in jur cu o panglica ingusta:




Procedam in acelasi mod pentru inca un rand de role de pampers.

 Acum, ca am terminat cu primul blat, trecem la cel de-al doilea, de deasupra, mai mic.

In functie de numarul de role ramase facem blatul. Pentru ca mie nu imi ramasesera destui pentru a realiza un blat precum cel dinainte dar fara ultimul rand, am schimbat un pic modul de asamblare: am pus 3 pampersi in mijloc, sub forma de triunghi cum ar veni si in jurul lor am realziat un alt strat de role de pampersi, dupa care am legat. Din fericire, mi-a iesit de aproximativ aceeasi dimensiune ca stratul de dedesubt fara ultimul rand.



Cu ajutorul a doua bete am fixat jucaria in varful tortului si cu doua bucati de panglici late (taiate in functie de circumferintele blaturilor) l-am decorat cu fundite mari si frumoase.

In functie de sexul si varsta copilului dar si dupa posibilitatile dumneavoastra, aici va puteti juca in voie, dupa imaginatie :)



Tava am realizat-o dintr-o bucata de carton patrat pe care am imbracat-o in hartie de impachetat, lipita cu adeziv pentru hartie.  Bineinteles ca am lasat-o la uscat inainte de utilizare. Daca aveti deja o tava potrivita, este perfect.

Ultimul pas este cel al impachetarii tortului in ceolofan. Eu am avut unul simplu, transparent si incolor care este perfect, maia les avand in vedere ca pampersii erau cu model.

Din nou am realizat o funda mare, dubla, cu care am legat ceolofanul sus, iar o alta panglica pentru decor.



Sper ca va place ideea de cadou, in cazul meu atat copilul (care a fost atras de el fiind mare, lucios si colorat) cat si parintii si bunicii lui :) Daca stau bine si am gandesc, ideea a fost pe placul chiar si a unui vecin de-al lor cu care m-am intalnit in lift, spunand ca este pe cat de util, pe atat de spectaculos :)
Si prietenul meu a fost incantat de idee, de altfel m-a si ajutat in asamblarea lui :) gandindu-se sa ii faca si nepotelului lui un astfel de tort :)

Va pup si av doresc un an minunat, creativ, plin de inspiratie si realizari!

Andra,

Un comentariu: